ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες εντος Αττικης

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; 😕

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν το οποίο αγοράσατε και η κατάσταση του είναι όπως παραδόθηκε σε εσάς. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται με δύο τρόπους:

 

  1. Να παραδώσετε εσείς τα προϊόντα απευθείας στη διεύθυνση της έδρας της επιχείρησης κατόπιν συνεννόησης.

2. Να αποστείλετε τα προϊόντα στο κατάστημα που εκτέλεσε την παραγγελία σας (στοιχεία του οποίου αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς) αναλαμβάνοντας το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ICC/ Speedex Courier/ΓΕΝ.ΤΑΧ./DHL. Από τη στιγμή που τα προϊόντα φύγουν από εσάς, η Εταιρεία τα παραλαμβάνει εντός 2 εργάσιμων ημερών και μέσω της ICC/ Speedex Courier/ΓΕΝ.ΤΑΧ./DHL. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Τι κάνω αν παραλάβω ένα προϊόν και δε δουλεύει ή είναι ελαττωματικό; 😉

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.

Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων 😕

Η επιστροφή των χρημάτων μπορεί να γίνει άμεσα με τραπεζική μεταφορά σε κάποιο λογαριασμό που θα μας δώσετε.

Ποιό είναι το κόστος επιστροφής προϊόντων; 😎

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ICC/ Speedex Courier/ΓΕΝ.ΤΑΧ./DHL. Από τη στιγμή που τα προϊόντα φύγουν από εσάς, η Εταιρεία τα παραλαμβάνει εντός 2 εργάσιμων ημερών και μέσω της ICC/ Speedex Courier/ΓΕΝ.ΤΑΧ./DHL. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.  Αν ο λόγος επιστροφής δεν αφορά κάτι από τα παραπάνω, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον αποστολέα-πελάτη.

Αποστολές & Παραδόσεις

Πως μπορώ να αναζητήσω ένα απεσταλμένο προϊόν; 😕

Με το κωδικό αριθμό αποστολής μπορείτε να παρακολουθήτε την πορεία της αποστολής σας μέσα απο τα site των εκάτοτε μεταφορικών εταιρειων. Εναλλακτικάν μπορείτε να μας καλέσετε στο 2155154907 ή στο 6942669126 και να σας απαντήσουμε εμείς σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Με ποιον τρόπο αποστέλλεται η παραγγελία μου και σε πόσες ημέρες; 😉

Στο Babymoon.gr έχεις αμέτρητες επιλογές για να παραλάβεις την παραγγελία σου, είτε βρίσκεσαι στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό! Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι θα λάβεις προσωπικό email για την εξέλιξη της παραγγελίας σου . Ο συνηθισμένος χρόνος αποστολλή είναι οι δύο εργάσιμες ημέρες.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για την παραγγελία μου; 😎

Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας είναι 3,00 ευρώ για κάθε παραγγελία σύν 2 ευρώ σε περίπτωση αντικαταβολής. Για παραγγελίες άνω των 59,00 ευρώ τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ

Μπορώ να στείλω μια παραγγελία στο εξωτερικό; 😉

Στο Babymoon.gr έχεις αμέτρητες επιλογές για να παραλάβεις την παραγγελία σου, είτε βρίσκεσαι στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό!

Μπορώ να στείλω σε κάποιον δώρο κάτι που βρίσκω στην ιστοσελίδα σας; 😉

Ο χρήστης δύναται να προβεί σε ηλεκτρονική αγορά με σκοπό την απευθείας αποστολή δώρου σε τρίτο. Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης ενημερώνει το σύστημα για τα στοιχεία παράδοσης του παραλήπτη του δώρου, ενώ το νόμιμο παραστατατικό (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης/  Τιμολόγιο Πώλησης) εκδίδεται και αποστέλλεται στον χρήστη ηλεκτρονικά στη διεύθυνση που δηλώνει ο χρήστης κατά την ηλεκτρονική αγορά. Το δέμα, σε κάθε περίπτωση συνοδεύεται με Δελτίο Αποστολής.

*η παραπάνω διαδικασία ισχύει και στην περίπτωση που η αποστολή της εκάστοτε παραγγελίας πραγματοποιείται από την συνεργαζόμενη Εταιρία Logistics στον χρήστη.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ κάποια παραγγελία που έχω κάνει;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλάγη ή τροποποίηση κάποιας παραγγελίας σας έχετε την δυνατότητα να το κάνετε πριν αυτή αποσταλλεί. Απλά στείλτε μας σχετικό mail στην διεύθυνση sales@babymoon.gr

Αγορές Προϊόντων

Σε ποιον λογαριασμό μπορώ να κάνω κατάθεση; 😕

Eurobank

Αρ. Λογ/σμού:  0026 0367 35 0200619306

IBAN: GR1802603670000350200619306

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο αν θέλω να πραγματοποιήσω κάποια αγορά; 😉

Είναι δυνατή η έκδοση τιμολογίου, καθώς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι στα σχόλια κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας να μας ενημερώσετε για τα στοιχεία όπου θα εκδοθεί το τιμολόγιο.

Πώς κάνω χρήση καποιου εκπτωτικού κωδικού?

Σε περίπτωση που έχετε στην κατοχή σας κάποιον εκπτωτικό κωδικό μπορείτε να τον εισάγετε στο αντίστοιχο παδίο κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Είμαστε στην διαθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε